Varrjunk virágot?

 2011.01.19. 12:50

Az előző bejegyzésben ígértem a leírást, hogyan is készültek a virágos táska virágai.

Ahhoz, hogy domborodjanak a szirmok, szükséges, hogy bélésanyaggal erősítsük meg a virágok hátoldalát. Tehát az anyagok sorrendje: legalul a bélésanyag, rajta az az anyag amilyen színűnek a virágot szeretnénk, legfölül pedig a táska anyaga. Ez a három réteg jól látszik a képeken.

Ezután a szabásminták felrajzolásához is használt ceruzával megrajzoljuk a virágot. Én a szabadkézi rajzolás híve vagyok. Attól válik igazán egyedivé.
Majd a vonalak mentén végigvarrjuk az anyagot. Figyelem! A varrógépnél ehhez talpat kell cserélni, mégpedig a „kukacoláshoz” használatos talpra. Hivatalosan ennek stoppoló/hímző talp a neve.
 
 
 
 
 
 
 

Ha ezzel készen vagyunk, óvatosan kivágjuk a felső anyagot a varrás mentén egy kisollóval. Én körömvágó ollót használtam.
 

 

 

 

 

 

 


A maradék kis szálakat a végén levágjuk és már készen is van a virág. Ezzel a technikával természetesen bármi készülhet. Én egy rénszarvast szeretnék legközelebb így kivarrni….


 

Címkék: trükkök

A bejegyzés trackback címe:

https://varrniszeretnek.blog.hu/api/trackback/id/tr432595596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása