Halászlé

 2010.12.25. 15:28

A családban nagy kedvenc a halászlé, amit nagyapa előszeretettel készít. Karácsonykor is. De az a fránya piros lé sokszor nem a szánkba kerül, hanem a frissen mosott ingre, blúzra. Hogy ne maszatoljuk össze magunkat, konyharuhát, szalvétát és miegymást gyűrtünk a nyakunkba. Mostanáig. A babák előkét kapnak, hogy ne koszolják össze a ruhájukat evés közben. Mától mi is kapunk a halászléhez.

Elővettem a fiam előkéjét, felnagyítottam apa/nagyapa/nagyi/anya/nagytesó-méretűre a szabásmintákat, vettem piros anyagot és hozzá ferdepántot és nekiláttam a varrásnak.

Ez született belőle:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viszlát piros foltos ruhák!

Címkék: előke

A bejegyzés trackback címe:

https://varrniszeretnek.blog.hu/api/trackback/id/tr802538535

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Judit - KARÁCSONYI AJÁNDÉK 2010.12.25. 16:17:57

Már második napja keresem a szemüvegem. Amikor utoljára rajtam volt, az ágyamon ülve dolgoztam, nagy halom papírt rendezgettem, de mert olvasáshoz nem kell, félreraktam. A vaskosabb, sötét keretest általában hamar megtalálom, a pillekönnyű, alul csak d...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása