Farmerból táska

 2010.06.24. 13:34

Régi vágyam volt, hogy az elhasznált farmeromból valami újat hozzak ki. Egy táska van születőben. Az ötlet nem új, de ahogy elkezdtem kiszabni újabb és újabb ötleteim támadtak, hogyan lehetne egyedivé varázsolni. A külsőt valójában a bélésanyag mintája határozta meg. Valahogy úgy, mint amikor gombhoz varrjuk a kabátot.

A nadrág szárát levágtam úgy, hogy deréktól számítva kb. 35-40 cm-es rész maradjon. Ebből készül tulajdonképpen a táska. Az eleje és a fenékrész varrását kibontottam, és levágtam a fölösleges részt úgy, hogy négyzet alakúra lehessen kisimítani az anyagot. Miután összevarrtam, megterveztem hova kerüljenek a foltok. Felvarrás után összevarrtam az alját, és 45 fokos szögben levarrtam a sarkokat - ez adja majd a táska oldalát. Ezután kiszabtam a bélésanyagból a megfelelő darabot, varrtam egy belső zsebet rá - maradék farmerból, majd összevarrtam az oldalát úgy, hogy marradt egy 20 cm-es szakasz ahol ki tudom majd fordítani. A bélés alját ugyanúgy készítettem, mint a táskáét. Ezután a bélésanyagot hozzávarrtam a farmerhez, kifordítottam, majd levarrtam. Kivülre rávarrtam a táska füleit - úgy, hogy közben a  bélésanyagot ne varrjam hozzá. Most következik majd ennek a levarrásnak az eltakarása - szintén bélésanyaggal, és a táska mágneses zárjának a felvarrása.

Még nincs kész, de azért már látszik milyen is lesz:

Előlről:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátulról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bélésanyag darabkákat gépi pelenkaöltéssel varrtam fel:

 

A táska fülét a maradék farmerral merevítettem, amit szintén gépi pelenkaöltéssel varrtam rá:

Címkék: táska újrahasznosítás

A bejegyzés trackback címe:

https://varrniszeretnek.blog.hu/api/trackback/id/tr32106438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása